30/04/2016

Peci Pangsi - Jay Pangsi

Abang none cang-cing mau tau tempat penjual baju pangsi murah dijakarta ? ga usah kemane-mane telpon ane aje di 0882-1047 9427 (bisa sms atau nelpon ) lokasinye ane buka di jalan tanah kusir 2 kebayoran lama jakarta,patokannye masjid pondok indah,buka di rumah sendiri.

Ane nyediain Peci Pangsi sebagai pelengkap setelan baju pangsi

Kalo dateng ke tempat ane,ane kasih harga diskon deh untuk baju pangsi,untuk nominal harganye ngubungin ane aja langsung di nomor nyang di atas.karene harga baju pangsi disesuaikan sama bahan dan jumlah pemesanan

Ane juga nyediain perlengkapan baju pangsi seperti :
Baju pangsi

Kaos pangsi
Gesper pangsi
Golok pangsi dan
Sendal pangsi.

Sebagai betawi bangkotan asli di jakarta, kite punya komunitas nyang dapet abang ikutin dimane tempat tongkrongannya juga di rumah ane.
  • Comments
  • Facebook Comments
Item Reviewed: Peci Pangsi - Jay Pangsi Rating: 5 Reviewed By: Kamal Diva