09/07/2015

baju betawi untuk lebaran

baju betawi
Lebaran 2018 dikit akan dateng,bagi abang none cang-cing nyak baba,kalo mao pake baju lebaran,jangan ragu pake baju nyang atu ini Baju Pangsi,untuk gaya dari baju pangsi ini menurut ane pas karene ada gespernye nyang nyentrik,apalagi pecinye nyang juge cocok untuk lebaran Idul Fitri,karene baju pangsi kalo diliat dari jauh kaye baju koko,untuk informasi bagi abang none nyang mao beli ni baju pangsi buruan hubungi ane aje di nomer 0882-1047 9427  (sms/tlp/wa)

Tempat ane jual ni baju pangsi di Jl.Tanah Kusir 2 Kebayoran
Lama Jakarte Selatan,Abnag bisa dateng dengan ngubungin ane sebelomnye,karena biar kaga nyasar,untuk harga baju pangsi nyang ane jual jangan takut udeh pasti terjangkau untuk abang none,dan pemesenan bisa dateng ke tempat ane langsung atau bisa online dengan ngubungin ane di kontak ntu trus ane kirim dan bah pesenan abeng none lewat Tiki JNE.

Untuk baju pangsi nyang ane jual bukan cuman bajunye doang,tapi lengkap seperti :
Gesper
Kaos putih untuk daleman
Peci pangsi,bukan nyang warna item ye,tapi merah
Sendal pangsi
Celana pangsi
Dan golok pangsi sebagei pelengkap.

Dan ane juga jual batu cincin nyang juga sebagai pelengkap,abang none jadi mikir kan,wah lengkap juge ye,pas juge untuk acara lebaran taon ini.
Makanye segere ngubungin ane di nomer ntu.
Bace juge jelang lebaran baju pangsi banyak diburu-pesan antar baju pangsi-baju kampret.
  • Comments
  • Facebook Comments
Item Reviewed: baju betawi untuk lebaran Rating: 5 Reviewed By: Kamal Diva